Tuesday, January 03, 2006

Azam dan Harapan 2006

Mungkin agak terlambat menulis di blog..walaubagaimanapun saya fikir ia perlu juga ditulis untuk mengingati diri sendiri.

Azam saya: Ada beberapa azam tapi hanya satu yg saya nak tulis iaitu saya berazam untuk mengerjakan umrah sebelum berakhirnya tahun 2006. Yang lain tak perlu dinyatakan...catit dalam diari cukup. Sebenarnya saya berpendapat azam tak perlu di war warkan sangat. Walau bagaimanapun azam hendaklah diiringi dengan usaha dan doa. Ia juga mesti ada perancangan, pengawalan, selepas beberapa bulan perlu review. Azam juga perlu pengorbanan dari segi masa, wang dsb.

Harapan saya
.....Semoga azam tahun 2006 tercapai
.....Semoga seluruh keluarga saya diberkati oleh Allah swt-Amin
.....Semoga SA dilantik menjadi Timbalan Ketua Pengarah di M**B. Semoga beliau berbahagia selalu dan mencapai apa yg diimpikan.I'll always be there to support U.

Secara keseluruhannya...2005 is a mixed year of happiness and sadness, success and failure, laughter and tears...walau apa pun review tentang 2005 saya tidak boleh merubah apa yang telah berlaku melainkan melihat dan memahami iktibar yang terselit dalam setiap yg berlaku. Diharapkan kehadiran tahun 2006 akan merubah segalanya..tahun dimana segala impian menjadi kenyataan, tahun dimana puncak yg didaki telah tercapai jua...tahun dimana kejayaan itu datang melimpah...InsyaAllah..tetapi kalau 2006 separuh lebih baik dari 2005...I will be delighted.

No comments: