Thursday, July 24, 2008

Saya

  1. Saya berjanji pada diri ingin menyiapkan laporan viva sebelum dinner ansara tetapi ini sudah masuk minggu ke-3 tetapi satu ayat pun belum tulis
  2. Saya juga bercadang nak hantar manuskrip yang telah dibetulkan kepada pihak berkenaan awal minggu ini tetapi ini sudah pun hari khamis.
  3. Saya bercita-cita nak turunkan berat badan..tetapi minggu ini berat sudah meningkat sedikit selepas berjaya turunkan 2kg sebelum ini.
  4. Sekarang saya rajin membaca buku diluar bidang kerja saya sehingga hari ini saya telah berjaya menghabiskan 25 buah buku berbagai judul tidak termasuk majalah hiburan dan gossip.
  5. Saya telah berjaya menurunkan bil elektrik sebanyak RM10.00 bulan ini tetapi saya belum berjaya mengurangkan kos minyak kereta.
  6. Saya akan berjalan-jalan ke satu tempat hujung bulan ini.
  7. Saya tak tahu nak tulis apa..tetapi masih mahu menulis.
  8. Sebelum terlena saya ingin mohon maaf daripada awak, kamu, dia, mereka dan sesiapa saja.
  9. chow..

1 comment:

DeLinn said...

royce!!

25 buah buku?? uwaaaa rajinnya ko!