Friday, April 27, 2007

Weird

Entry ini untuk Nini

1. Saya mempunyai ESP/extra sensory perception yang boleh dikatakan kuat...especially terhadap diri sendiri dan orang2 yang rapat dengan saya. Kadang-kadang ia boleh menyebabkan saya bimbang.

2. Saya suka mengambil risiko. Tetapi jangan salah anggap, risiko tu semuanya telah dikaji dahulu dan sediakan perisai

3. Saya suka marah dalam diam dan bila dah termarah tu susah nak sejuk....macam berdendam gitu.

4. Sesetengah kawan saya mengatakan saya seorang yg sukar dijangkakan, suka melakukan segala perkara ikut fikiran sendiri... (pelik ke ni....)

5. Kalau berkaitan dgn kerjaya saya lebih produktif diluar waktu pejabat, sbb tu bawa balik kerja tu..

6. Ada org tu suka hidu beras, saya pula suka makan ais.

1 comment:

Anonymous said...

NO 5 tu pelikla royce...