Wednesday, February 07, 2007

Aku Sayang Kamu

Saya sepatutnya menyiapkan satu report yang perlu di serahkan kepada pihak berkenaan secepat mungkin. Walau tekun saya cuba menyiapkan report itu...ia tidak dapat menghalang minda saya dari memikirkan hal lain. Bulan Februari cukup sinonim dgn kasih dan sayang. Hari ini merupakan hari yang istimewa bagi seseorang. Beliau merupakan kawan saya sejak berumur 13 tahun/ sejak saya tingkatan satu di MRSM lagi. Kami di tempatkan di kelas yang sama. Kami sama-sama menempuh dunia remaja. Kami juga mempunyai sifat yg jauh berbeza, minat dan cita-cita yg berbeza..tapi kami adalah kawan baik.. Walau apa perubahan yang beliau lalui..di mata saya beliau sama seperti dulu.

Namun sekarang kami jarang meluangkan masa bersama, kalau jumpa pun mungkin setahun sekali ..tetapi kami masih rapat antara satu sama lain. 20 tahun perkenalan kami..bukan kami tak pernah bercakaran dan bertegang leher (oopsss..perang dingin). Itu adalah pemangkin terhadap persaudaraan kami. Kita dilahirkan beremosi, berjiwa dan berakal..dan bukanlah mesin yang diprogramkan. Dari situ mampu membentuk ikatan silaturahim yang lebih erat. Dan saya mesti akui..tanpa itu semua, hidup akan menjadi amat tawar..umpama makanan tak cukup rencahnya. Kita juga tidak akan ada pengalaman yang mampu di jadikan pengajaran.

Hari ini merupakan hari istimewa beliau. Saya masih ingat semasa beliau mengambil keputusan untuk menceburi bidang baru..Ia bukanlah sesuatu yang mudah..namun beliau dapat mengharunginya kini dia berada dipuncak kejayaan beliau. I can only stand from behind and see her fly...I wish all the best..I want you to know I'll be there for you forever.

Ku tak akan pernah, berpaling darimu
walau kini, kau jauh dariku
kan selalu kunanti
kerna ku sayang kamu

HAPPY BIRTHDAY
A. M
May you prosper and all the best in your future undertakings

No comments: