Thursday, September 28, 2006

Jika Sudah Bukan Rezeki, Nasi Disuap Tertumpah Jua

.....Saya ingin menjadi insan yang redha. Saya redha bukan pada kata-kata sahaja namun saya bisa berkata-kata dengan hati yang berlapang dada.......


  • Kalau dia tak kembali sehingga lepas raya..itu sudah bukan rezeki saya
  • Walaupun telah berusaha sebaik mungkin dan saya masih tak boleh menyakinkan pihak lain menyebabkan sesuatu itu masih gagal dicapai, mungkin itu bukan yg terbaik utk saya
  • dan lagi, dan lagii......

......Semoga kedatangan Ramadhan kali ini memberi perubahan besar terutama dalam menjadikan diri ini seorang pejuang yang mampu melawan godaan nafsu dan segala pujukan dunia sehingga melalaikan hati kepada mengingati Allah..Amin.....

3 comments:

Fara said...

ke mana tumpah nyer kuah kalau x ke satay hehehehe ... royce tak mau update psl gath ke ... huhuu

Anonymous said...

terharunye ayat royce ni...

Anonymous said...

Fara: tak kut..sebab nanti bos aku tahu aktiviti aku..rasanya mcm dia jumpa je blog nih.

zure: tu saje buat gempak..