Sunday, November 18, 2007

Untuk Awak

Awak tahu tak saya bukannya benci awak. SAYANG. Kalau saya kutuk/menulis sesuka hati pun, itu sekadar diluaran shj. Awak tahulah saya ni memang terlebih manja. Saya suka buat awak melenting dan tak tentu arah. Tapi saya yakin dalam marah itu awak tetap mengambil kira kutukan/tulisan saya jika ia munasabah.

Sejak kebelakangan ini makin byk komen yang tak menyenangkan tentang awak, membuatkan saya sikit rasa sedih dan tertanya2..kenapa. Saya nak jumpa awak pun susah sekarang..saya tak nak timbulkan syak wasangka teman baru saya. Lagipun saya nampak awak sibuk. Utk pengetahuan awak, teman baru saya tak suka saya mendekati awak lagi.

Walaupun saya tak boleh mendekati awak buat masa ini..tp awak sedar tak apa yang saya lakukan selama ini adalah memberi kelebihan kepada awak dan juga tak merugikan saya. Banyak pengalaman baru yang saya dapat bila bersama teman baru ini.

..Saya doakan semoga segalanya dipermudahkan utk awak...Jgn mengalah sebelum berjuang awak masih ada masa...

No comments: